K.I.S.S - KEEP IT SIMPLE STUPID

Afgelopen zomer zijn weer in vele gezinnen spannende momenten geweest. Wachtend op het telefoontje met het verlossende bericht "Je bent geslaagd!"

Zo'n moment is een mijlpaal. Een afsluiting maar ook een begin van een nieuwe levensfase. En natuurlijk stonden de bloemen klaar om dan te geven en de mobiele telefoon in de aanslag om het verlossende moment en vooral de reactie vast te leggen.

En dan snel plaatsen op Facebook, Instagram, Whatsapp en Messenger. En dan maar hopen op zoveel mogelijk likes, views en comments :-)

Herkenbaar? Ook als ondernemer wil je je momenten delen. Wil je graag zichtbaar zijn bij je klanten en vooral je potentiële klanten.

En soms is het dan zoeken naar content. Dat geldt vanzelfsprekend ook voor mijzelf. Dan is het even worstelen met wat te vertellen en/of te laten zien. En als je dan weet wat je wil plaatsen moet dat je boodschap goed communiceren.

En dat is vaak waar hem de crux zit. Dan wil je alles en vooral veel vertellen. Je diensten, al je producten, over alle facetten van je bedrijf. En zoals zo vaak... is less more. Dus hou je boodschap simpel, focus op 1 aspect, 1 dienst of 1 product. En leg dat uit. In beeld en in woord. En hou het kort. En bewaar een ander item voor een volgende post.

En bedenk dat het je (potentiële) klant moet aanspreken. Oftewel wat levert je boodschap, jouw dienst of product je klant op...

Ik wens je veel inspiratie
Michel

"Voor als je focust op zichtbaarheid en kwaliteit"


Je hebt net een blog van mij - Michel Grollé - gelezen

Wil je als ondernemer zelf je fotografie en video verbeteren? Meld je dan hier aan voor mijn wekelijkse mails om waardevolle adviezen te ontvangen. Als bonus krijg je dan gratis mijn Storytelling Gids als download.


Ben je er aan toe om de volgende stap in je zichtbaarheid te nemen en een gratis en vrijblijvend oriëntatiegesprek met mij in te plannen? Klik dan hier


Je hebt net een blog van mij - Michel Grollé - gelezen

Wil je als ondernemer zelf je fotografie en video verbeteren? Klik op de button om waardevolle adviezen te ontvangen.

Verbeter je fotografie en video

Ben je er aan toe om de volgende stap in je zichtbaarheid te nemen en een vrijblijvend oriëntatiegesprek met mij in te plannen? Klik dan op de onderstaande button

Vrijblijvende belafspraak

Wil je deze blog delen?

Vrijblijvende belafspraak Gratis Storytelling Gids

Meer blogs

Door deze of één van deze taken uit te besteden, kan je je richten op de kern van je bedrijf.
12 dec., 2023
Door deze of één van deze taken uit te besteden, kan je je richten op de kern van je bedrijf.
12 okt., 2023
Daarom heb ik de Foto-Shorts in het leven geroepen
02 okt., 2023
Videomarketing wordt steeds populairder bij bedrijven en daar is een goede reden voor.
02 okt., 2023
Het kost wat extra tijd om ze toe te voegen, maar de voordelen ervan worden vaak onderschat.
02 okt., 2023
Instructie-video's zijn een vorm van videomarketing waarmee je een product of dienst 'uitlegt'. Ze kunnen je status als expert enorm verhogen.
02 okt., 2023
Zelf doen? Of is uitbesteden toch de beste keuze? Het maken van video's voor de website van je bedrijf is tegenwoordig bijna een must.
02 okt., 2023
In dit artikel de meest voorkomende redenen waarom bedrijven denken dat ze geen videoproductie nodig hebben.
02 okt., 2023
Veel mensen denken dat ze hun eigen video's kunnen maken om geld te besparen...
02 okt., 2023
Je hebt vanzelfsprekend een visitekaartje. En je deelt die uit. Maar heb je ook een Video Visitekaartje op je website?
02 okt., 2023
In deze blog ga ik je drie basistips geven hoe je het licht in je video kan verbeteren.
Door deze of één van deze taken uit te besteden, kan je je richten op de kern van je bedrijf.
12 dec., 2023
Door deze of één van deze taken uit te besteden, kan je je richten op de kern van je bedrijf.
12 okt., 2023
Daarom heb ik de Foto-Shorts in het leven geroepen
02 okt., 2023
Videomarketing wordt steeds populairder bij bedrijven en daar is een goede reden voor.
Share by: